söndag igen

Jaha, då var denna helgen slut då... Fasen va fort det går!
Loppisen i lördags var ju en riktig flopp. 5 bord med bara skit! Ha ha! Nästa helg ska jag banne mig gå på loppisen på vaksala torg! Där är det ordentlig loppis!

Idag har vi varit på babysim! Grymt mysigt! Och Edvin fick dyka under vattnet för första gången! Gick as bra. Var bara mamma som tyckte det var läskigt. Ha ha, men jag bet ihop!!

Nu kollar vi på ensam mamma söker! Sjukt bra! Väldigt spännande att se vem dom väljer!

Ha en mysig söndagkväll!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Helgerna går alldeles för fort... Vad tråkigt att loppisen var en besvikelse, bättre lycka nästa gång :)



Vad fin pallen blev, snyggt och annorlunda att du klädde den med tyg :)

Kram Therese

Postat av: Ingmarie

Var också på en sån där helt värdelös loppis...Vad besviken man blir!

Men vi får väl ta nya tag...eller hur?



Ha en trevlig vecka!

2009-09-14 @ 15:33:03
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så du är oxå Uppsalabo :)

Va år och dar sen jag var på Vaksala torg på loppis men det är ju rätt kul faktiskt. Förutom att jag har så svårt att hitta de där riktiga fynden :)

Vart finns det självplock på gladioler nånstans? ca pris?

KramKram

2009-09-15 @ 09:41:17
URL: http://lillasandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback