Nytt väggord

Ikväll har jag pysslat lite med ett väggord i Edvins rum eftersom han ska sova där inne för första gången inatt. Vi stör varandra så mycket på nätterna så nu provar vi det här!
Det var lite pillrigt, men inte för svårt. Finns ju såå mycket fina väggord och väggdekorationer överallt men jag hittade det här på Tradera. Där går det att fynda en hel del! Jag fastnade för det här mest för att det var i två färger, svart text och gråa stjärnor.

 

Såhär blev resultatet:



Passar väl till en liten kille va?!

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Åh så fint det var! Fint med olika färger.



Kul att du är med och tävlar på min blogg!

Postat av: Sandris

Gud så sött :) Det var ju jättefint. Är så roligt med väggord.

Ha det bra! Kram

2009-09-21 @ 11:38:09
URL: http://lillasandii.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Jätte fint :)

2009-09-21 @ 20:12:17
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback