Utmanad!

Regler:
Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg,utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1)!
Lycka till!.

1. Vad heter du: Lina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Ljus
3. Flicknamn: Lova
4. Pojknamn: Lukas
5. Yrke: Lapplisa
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Linne
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Läppglans
10. Plats/stad: London
11. En orsak att vara sen: Ledsen
12. Något man skriker: Lyssna
13. Film: Livet från den ljusa sidan
14. Något man dricker: Läsk
15. Band: Linkin Park
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Leopoldsgatan
18. Bil: Lamborgini
19. Sång: Lille katt

Jag utmanar härmed
Julia, Madde, Bella & Jossan & Diana.


Kommentarer
Postat av: Madde

herregud det var inte helt lätt.. har suttit å klurat på det här ett tag nu.. fast det svåraste för mig är nog att hitta fem bloggare som jag kan utmana..haha

kram

Postat av: Johanna

Vilken mysig blogg Lina! Och jag vet inte vart jag ska börja..Grattis till Lilla Edvin, huset och allt! Det var så länge sen vi sågs, kanske har lust att ses någon dag? Ha en toppen helg! Kramar!

2009-10-16 @ 10:12:04
URL: http://mydaymyworldmylife.blogg.se/
Postat av: Linda B

Inte lätt!!! Suttit och funderat ut svar som du inte skrivit men som börjar på L. Lyckades nästan med alla.

Hoppas du får en trevlig helg!

2009-10-16 @ 18:52:03
URL: http://levasomlinda.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du de där va inte LÄTT så jag gav upp! :)

Hoppas ni mår bra!

Kram

2009-10-16 @ 22:12:28
URL: http://jossenin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback