Dålig uppdatering

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Vi har varit lite sjuka här hemma så det har inte funnits så mycket energi till det.

Mässan i lördags var väl lite av en besvikelse. Hade förväntat mig mycket mer. Men fick iallafall med mig ett par byxor till Edvin från mormor hem, från Geggamoja. Kanske inte så jätte speciella, men dom var som gjorda för hans lilla kropp.
En annan sak som fanns på Underbara barn-mässan var majs-krokar. Edvin älskar dessa majs-krokar! Men på mässan hade dom tre smaker, inte bara de neutrala som vi har kört med, utan vaniljsmak och fruktsmak också. Roligt tänkte jag, tills jag smakade. URK! Det är bland det vidrigaste jag smakat i hela mitt liv. Nej, vi håller oss till de neutrala i framtiden också.

Idagblir det en liten tripp till Mamma Malin och lille Elton. Skönt med lite sällskap.
På onsdag blir det mammadag här hemma. Massa mammor och barn som kommer hit. Alltid lika mysigt.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag var oxå på mässan och tänkte köpa majskrokar med smak till min dotter. Som tur var hade de ju provsmakning och jag tog en med fruktsmak... Det var det vidrigaste jag ätit på länge. Usch! Sen gick vi snabbt därifrån.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback