Äntligen fredag

Idag är det ett besök på mitt jobb som gäller. Ska bli roligt att träffa alla, det var ett tag sedan!

Sen ska jag skjutsa min lillebrors tjej till Chilli. Där hittar man nästan alltid något fint! Ligger en second hand butik där som jag också tänkte kika lite i! Är ute efter lite gamla ramar och kanske nån fin lampfot.

På eftermiddagen åker hela familjen till fammiljen Zander/Fridqvist och hälsar på! Ska bli galet mysigt, som alltid! Deras lille kille och Edvin är nästan jämngamla och riktiga dunderpolare! Jätteroligt att se hur dom leker! Kul att Kalle får de också, brukar ju vara bara jag och Edvin somn åker dit på dagarna. Kvällen bjuder på middag hos föräldrarna! Skönt att slippa tänka på mat ikväll också!

Imorgon drar vi till Stockholm och går på mässa, hela familjen! Ska bli supermysigt!

Ha en bra FREDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback