Baby shower

Idag har jag varit på min alldeles egna baby shower som min kära vän Anna hade ordnat för mig. Hon är såå mysig och tänker på allt och alla! Hon hade gjort jättegoda snacks och köpt en jättefin tårta med en stork på! Hi hi! Sjukt söt! Jag fick massa fina presenter till bebisen, kläder, badrock, nallar, en "min första bok"-bok och en låda med massa babyprylar från tjejgänget och massa andra saker. Dom är för goa! Tack för en jättemysig eftermiddag alla som var där!

Bild på den härliga tårtan:



Kommentarer
Postat av: Therese

tack själv de va jätte mysigt!!! Nu har du ju allt så nu är de barabebisen som fattas=) Kram

2009-01-19 @ 09:58:24
Postat av: Malin

Det va jätte mysigt tycker jag också! Tack själv! Jag glömde ju att ge dig pengarna nu iallafall.. Men jag kommer me dem i veckan om det funkar. Jag hör av mig. Kram kram

2009-01-20 @ 18:46:58
Postat av: Evelina

Mums vilken tårta!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback