Lilla Edvin...

Ja, nu har han äntligen kommit, vår lilla ängel. Han är så himla mysig! Jag kan inte sluta titta på honom! Han är så snäll mot sin mamma och pappa, förrutom att han håller sin mamma vaken hela nätterna för han är såå hungrig.
Edvin har tyvärr fått lite gulsot, så BB-på-väg har varit här 3 dagar i rad. Det har varit helt underbart att ha dom här och den hjälp vi fått är ovärderlig!! Såå himla gulliga!! Hade vart ett nervvrak utan dem!

Förlossningen gick ganska bra, tyvärr var det väldigt mycket folk på förlossningen just den natten och vi fick därför tyvärr inte all den hjälp och trygghet vi hade behövt. Det blev ett väldigt stort ansvar för Kalle när han fick ta hand om mig alldeles själv.
Allting började på måndagen med att jag fick en blödning och vi var tvungna att åka upp till bedömningskliniken för en undersökning. Dom beslutade där att dom skulle sätta igång mig, så klockan sju på kvällen tog de hål på mina hinnor så att vattnet gick och efter det satte mina värkar igång på allvar med hjälp av lite värkstimulerande.
Jag fick min epiduralbedövning för sent och var därför helt slut när det äntligen var dags att börja krysta och därför fick det komma en läkare och hjälpa lilla älsklingen till världen med en sugklocka. Från det att dom satte igång mig tog det ungefär 10 timmar tills han var ute.

Tack allihopa för alla fina gratulationer!!

Nu ska jag mysa med min son lite... Han ska bada för första gången idag! Mysigt!!

Ha en bra dag, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack detsamma!! Vilket roligt sms du skickade idag =)

Hör av er när ni vill träffa oss! :)

kram

Postat av: Nilla

En fin blogg ha det så bra

2009-02-25 @ 21:02:50
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback