Några tankar om helgen

image13

Denna helg har varit en riktigt skön helg. I fredags var jag hemma hos föräldrarna och spelade spel och åt god mat och i lördags var jag, tro det eller ej, ute och red på islandshästar! Malin och Tessan hade årdnat en liten aktivitet dag som började med att vi tog oss till agersta gård för att rida på islandshästar. Det var en lagom liten tur på ca 2 timmar och jag var så rädd innan att jag seriöst funderade på att strunta i alltihop! Men jag tog mod till mig och följde med och det visade sig vara ett riktigt klokt beslut! Det var så otroligt mysigt! Solen sken och jag hade den mysigaste lilla hästen! Fast han var väldigt pigg emellanåt så var jag riktigt nöjd med honom. Han var alldeles vit och såg ut som något hämtat ur en saga eller nåt! Efter vår lilla tur blev vi bjudna på glass i solen och efter det bar det iväg hem till Fia. Där satt vi på hennes altan och snackade skit i några timmar och sen bar det av hem och då somnade jag efter att jag hade duschat. När jag vaknat åkta jag hem till Tessan och hämtade dom andra tjejerna och sen bar det av ner till Pizzerian där jag trots alla hårda påfrestningar åt en pasta bolognese och inte en pizza aom förväntat!! Mycket nöjd med min insats!
När vi var mätta och belåtna åkta vi tillbaka hem till Tessan och spelade lite spel och hade det jätte trevligt!

Imorse däremot vaknade jag med världens träningsverk! Igen kul kännsla! Men då vet man ju iallafall att man har varit duktig. Vägde mig också imorse och hade till min förtjusning gått ner 1.5 kilo till... Min sammanlagda viktnergång är nu 9,5 kilo! Det känns redan som en seger och jag har fått lite extra energi att fortsätta ett tag till. Sommaren är ju snart här och bikinitvånget med den! =( Så det är bara att bita ihop!

Hoppas att alla ni andra har haft en lika bra helg som jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback