Min nya bil!! Helt galet!!

image30
Min älskling är inte riktigt klok! Han lurades bara när han sa att jag skulle få en Honda civic -03! Istället när jag kom till RA Motor igår stod där en splitter ny Honda civic sportmodellen framkörd till portarna! Automat! Helt galet!! Jag vet inte vad annars man kan säga! Han e såå söööt! Hi hi! Jag har redan kört ungefär 20 mil med min nya lilla bil och inrett den med en rosa gerbera! Ha ha! Såå sööt!
Jag hade väl aldrig kunnat tänka mig att min första bil skulle bli så här fin! Känns helt overkligt! Men nu kör man säkert iallafall och det var kanske det som var meningen. Han var väl lite rädd om mig, älsklingen! ;)

Kör försiktigt allihop!

                Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Linda

OMG vilken snäll älskling du har då!

Postat av: bella

vilken söt liten pärla :) Jag drömde om er inatt, ni skulle gifta er och jag var inte bjuden på bröllopet men dock mina föräldrar :) sen var det bara du som stod framme i kyrkan och fick en ring på fingret, kalle satt på nån bänkrad :) tokigt det kan bli.

2007-06-14 @ 10:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback